Fredag :)

Najs sista arbetsdan för denna vecka. Sen återstår bara 6 arbetsdagar innan jag går på en mycket efterlängtad semester =)

Idag började jag och jobba kl 06:00, för de var en tant som skulle iväg till lassarettet och skulle ha hjälp innan bilen gick kl 06:35. Jag erbjöd mej och ta de så idag slutar jag kl 15. Skönt och sluta lite tidigare en fredag.

Imorrn på dan så drar jag och Linda till Borlänge, ska dit och göra en sak. Hon har gjort de förr och åker dit ca var 3;e vecka. Så nu ska jag oxå börja med de.. Ni får hålla er till tåls till imorrn då jag avslöjar vad de är.

Ute bara regnar de hela tiden, har kommit jätte mycket de senaste dagarna och är kaos och översvämningar på vissa håll. I stallet har de regnat sönder på gårdsplanen och är ett gigantiskt hål på ca 2 m djup.

Nähä, ska man jobba på lite då kanske. Fast har ingen större lust, men måste väll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback