Söndag

Aj ont i huvet.. Var ut igår var på bowlingen med Emmelie. Var faktiskt jätte skoj =)
Björn Rosenström uppträdde, kanonbra ;) och snygg är han juh me.. Efter han spelat klart gick han inne på bowlingen så jag ropade på honom opoch frågade om jag fick ta et kort och de fick jag, dessvärre vart de suddigt, sen fick jag en kram av han oxå :D

Snöade hela dan igår och de snöar nu. Imorse när jag var till stallet så körde jag fast, kom loss efter 1½ timme =( gissa om jag var förbannad...

  



Bilderna är klickbara


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag tycker Charlie ser väldigt trött ut på kortet, var han ute å partajade oxå? ;-)

2009-01-26 @ 07:36:02
Postat av: Monica

Syrran; Vet du vad, Emmelie råkade spilla ut grogg och han slickade i sej så de kan ju hända han va lite seg han me.. :D

2009-01-26 @ 12:20:07
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback