Snörvel

Gah va jobbigt de är att vara förkyld.
=(

Har iaf hämtat hö nu och de gick bra. S kom och hjälpte mej lasta ur de.
Imorgon ska jag jobba. sen blir de hem en snabb vända, rasta Charlie, käka byta om och dra. Ska till Blnge och jobba på Romme på kvällen. Dom ringde idag och frågade om jag kunde jobba. Och naturligtvis svarade jag Ja, för de är ganska tuffa månader nu, så de är ju inte helt fel att få lite mer lön.

Ska snart gå en sväng med Charlie, men måste vänta lite till så att de inte blir som inatt, en stor pöl på mattan i hallen. Vart nog att gå lite för tidigt igår kväll.

Surfar väll runt en stund till, även om jag helst hade vela lagt mej...


Kommentarer
Postat av: Linda

Puss=)

2009-01-16 @ 09:23:44
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback