Onsdag

Har vart hemma från jobbet idag.
Ringde Sjukvårdsupplysningen igår ang de som hände kvällen innan. Hon tyckte antingen att jag skulle åka till akuten i Mora eller träffa en distriktssköterska. Så då valde jag de senare alternativet, fanns en tid på Mora VC 18:20 som hon bokade in mej på.
Jag ringde S och frågade om han ville följa med. Så jag åkte ochj hämtade honom så åkte vi. Träffade en utländsk sköterske ller om de var en doktor(så jäkla typiskt, för jag fattat ine mkt va han sa) Han kände på mitt huvud, kollade mina ögon, lyssnade på hjärtat som tickade på normalt, tog mitt blodtryck som visade 110/65 alltså lågt under tryck och de brukar jag inte ha. Han hittade inget fel och sa att om jag kände av de skulle jag givetvis höra av mej igen. Så ordinerade han vila.
Känner mej bättre idag, men nu har de börja krypi på en förkylning.. =(

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja men det är väll som vanligt att det är 1 och samma person som ska skriva sånna kommentarer hela tiden. Är inte det ganska konstigt?!

2009-01-15 @ 09:23:28
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback