Hemma nu

Efter en kväll me S. Idag fick faktiskt Charlie följa med. Vi gick till stallet och S hade Morgan med. Till en början ville Charlie leka men Morgan sa ifrån så efter ett tag accepterade Charlie de så de gick kanon bra. Men jag tror Morgan undrade lite eftersom jag vart så mkt med dom och aldrig haft min egna vovve med någon gång. S hade med en massa morötter till stallet som han stog och matade i Ari en massa, verkligen kompisar dom där två nu, dom är såå söta;)
När vi kom hem till S efter promenixen, så käkade vi semla :P S mamma hade köpt och sagt att han och jag skulle ha varsin. Gick bra även i lgh med båda vovvsingarna, nån enstaka gång sa M till när C vart för närgången. C lånade till och med M´s säng och vilade lite i..hihi..
Så nu är de en trött men nöjd "liten" kille som ligger här på golvet breve mej.

Och syster; jag köpte kort igår och idag skrev jag dom och har lagt dom på lådan :D

Kommentarer
Postat av: Syster

Bra jobbat syster! ;-)

2009-01-28 @ 07:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback