Hejsan, goddag..

Vart en promenad idag igen med S och så tog vi Ari med oss oxå. Ari var jätte pigg idag och sprang och små trippade och prejade ut mej i vägkanten hela tiden, försökte nafsa flera gånger oxå, sen fick han nå tok ryck o vände rumpan mot S som att han skulle kicka till han, men som tur var reagerade både jag och S snabbt så de hände inget. Men de märks verkligen att han tycker de är skoj att få följa med.

Fick mess av Petra, Charlies uppfödare nu på kvällen, en av hennes hundar har kvalificerat sej till Dalarnas vackraste hund, så hon undrade om jag ville följa med till Romme Hed den 7:e mars, och de gör jag gärna, tyvärr kan inte Charlie anmälas för dom måste ha blivit BIR* eller BIM** under 2008, men nästa år kke om Charlie vunnit =) dagen efter den 8:e mars är de en inofficiell utställning här i Rättvik igen i körhuset som jag tänkte han skulle få vara med på så den heljen blir bara i utställningens tecken, dock har jag arbetshelj då, men tur man kan ta semester =)

BIR=Bäst I Ras
BIM=Bäst I Motsatt Kön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback