1:a Januari 2009

Nytt år, nya möjligheter!?

Jaha då är de dax att lära sej nytt år tal igen då, undrar hur många gånger man skriver fel innan man kommer ihåg att de är 09 nu...

Vart ett jätte lugnt nyårsfirande för min del. Var i mycket gott sällskap. Vi lagade mat, potatisgratäng med kött och till efterrätt vart de chokladpudding. smarrigt, men gissa om vi var mätta.
Strax innan 12 slaget tog vi en tur med bilen och kikade runt lite i vinternatten i lite olika byar. Jag var hemma strax innan 01:30.
Idag hade jag sovmorgon och vaknade prick kl 10, de ni ;)
Har rivit bort all solfilm på bilen nu, eftersom jag ska in och besikta den på lördag, sen har jag och S käkat en pizza och efter de legat och kollat teve. Nu är jag hemma och ska ta en dusch inann de är dax att bege sej ut i kylan igen och ta in Ari.


Kommentarer
Postat av: Lenita

vad är det med nyår och potatisgratäng?

2009-01-02 @ 11:59:06
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback