Spruta

Nu har jag vart med vilddjuret till veterinären. Ja han var verkligen som ett vilddjur, tog ett bra tag innan vi lyckades få han och stå still, jag fick ställa mej gränsle över honom och blå hålla honom. Till slut lugnade han ner sej och han kunde få sin spruta. Stilling sa att jag måste verkligen visa honoom att de är jag som bestämmer, få mer pli på honom. Han(Charlie) var nog ganska uppstressad när vi kom upp till kliniken många lukter och nya intryck, även om vi vart där förut och då gick de bra,. men då var han ju "ny" för mej och allt var nytt för honom och han var ju yngre. Men de är bara att fortsätta vara envis mot honom och visa vem som bestämmer!
Frågade även om den lilla hörntanden som finns kvar bakom en annan hörntand, och han tyckte jag skulle vänta ca 3 månader till få se, har den inte lossnat då ska jag höra av mej igen, få se om Charlie måste sövas så dom kan se om de är en "valp" tand som ska avlägnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback