Söndag idag då

Yes, jag lever.
Vart partaj igår...Vart sent påkommet, så runt 20 tiden drog jag till Falun och hämta Linda så åkte vi tillbaka till Rättvik och gjorde iordning oss och drack lite..Sen kom S och skjutsade ner oss på bowlingen.
Hade skoj, var lite folk men de var helt okay..
Finns lite bilder från igår på Lindas blogg.
Idag har vi vart i Insjön en sväng. Nu sitter jag hos S och strax ska vi dricka kaffe sen ska jag låna hans badkar ;P
När jag kom hem nu på eftermiddagen hade Charlie på nåt sätt tagit sej ur sin bur, och härjat runt som bara den rivit sönder en massa reklam, vart i soffan och dragit sönder lite soff dynor, så jag var inte speciellt glad...

Nä nu ska jag fixa en sak!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha okej lät ju mindre roligt att komma hem till den röran. Ska sussa nu jag, kram

2009-02-01 @ 21:55:41
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback