Lill Lördan

Behöver jag ens skriva att jag jobbat idag..?!

De snöar lite ute och är ca -7 grader. Ska strax ta en promenad med Charlie, blir en sväng typ som igår.

Min älskade syster ringde mej på eftermiddagen och berättade att hon var på akuten att hon kommer vara kvar över natten. Hon hade gått och jobbat idag efter och ha vart hemma i ca en vecka för hon har vart sjuk. Men många av hennes arbetskompisar hade reagerat på hur sne hon var i ansiktet, så hon hade ringt sjukvårdsupplysningen(tror jag de var) så hade hon fått komma in och visa upp sej. Dom trodde att de ev kunde va en "tia" hon fått, så dom skulle göra en skikt röntgen på henne. Träffade mamma sen som berätta att hon ringt till Lass för och höra efter lite hur de var, och då visade de sej att dom gjort röntgen och väntar på provsvaren... Krya på dej nu syster och så hoppas vi på de bästa, Love U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback