Tjohoo

Ja då var jul heljen över då.
Jobbade både julafton och juldagen och på aftonskvällen var jag och Charlie till mamma och käkade och öppnade lite klappar. Vart ingen sen kväll utan vid 21 bröt vi upp och for hem, trött som bara den. Kom i säng i 22 tiden sen ringde klockan på fredag morgon och de var dax för en arbetsdag. På juldags kvällen så var jag och Sofie ut. Vi hade ju inte lyckats få tag i några biljetter, men de ordnade sej ändå för en arbetskompis och hennes kille hade bokat bowlingbana, men de saknades 2 pers så då fick vi vara med där och då kom vi in gratis på nattklubben... De vart ingen lång kväll för vi fick nog lite för mkt innanför västen, så strax innan midnatt bröt vi upp, gick hem till Fi och käkade. Sen vandrade jag hemåt.

Igår var de en slö dag, mådde toppen bra men seg.
Och idag har jag, Fi och hennes mamma vart en sväng till Insjön och Hjultorget. Jag hittade faktiskt ett par jeans :D Nu sitter jag här mätt och belåten efter och ha vart förbi mamma och käkat lite. Ska strax ta en dusch.


Kommentarer
Postat av: Linda

Man får gå in och beställa så tar det ubgefär 4 veckor sen är dee klart så alla namn finns ju eftersom dom gör det efter du beställt. Du kan ju ringa dit och beställa.

2009-12-30 @ 18:46:17
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback