Tjobidoo

Onsdag idag. Har inte bloggat på några dar, har typ haft fullt upp.. I måndas efter jobbet åkte vi till Romme på trav. Faksen gjorde sitt livs sista start då eftersom han når åldersstrecket vid årsskiftet. Kan ju bara säja att de var en massa folk och en jäkla stämning, vart tårögd då han defilerade. Lyckades ta lite kort, tyvärr vart dom inte så jätte bra.. Så hade vi häst till start i sista loppet, så vi var väll i Rättvik igen vid midnatt, hem gick med Charlie och tog en dusch, sen stupa i säng, och naturligtvis tog de ett bra tag innan jag lyckades somna.. Så skulle man upp kl 6 :S cepe trött hela dan så de vart en tidig kväll..

Idag har jag oxå jobbat, och nu på kvällen har jag gjort slingor. De är -23 grader här, så man sticker inte näsan utanför dörren nå gärna.

Imorrn, lördag och på måndag skulle jag egentligen jobbat, men jag har tatt lite semester så jag blir ledig till nästa onsda, super skönt =)

Fån se vad vi ska göra imorrn kväll, vi har inte planerat nå, men nåt ska vi väll hitta på och fira in de nya året med..

Idag har jag ringt och beställt tid för en sak som jag ska göra, och de kommer ske den 20:e januari.. Vad de är kommer jag att avslöja när de är gjort..


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Det måste varit magiskt verkligen!

Jaaa, nu får vi verkligen hålla tummarna att vi kan få kvala och starta lite. Shit, vad tiden går och inte kommer man nån vart. Och nu måste jag erkänna att jag inte varit såååå morsk med körningen i denna ISKYLA.... Och hästen är spritt galen för han inte får ut och springa så sist fick jag se bakfötterna två gånger. Suck

GOTT NYTT ÅR till dig, Ari och Charlie!

2009-12-31 @ 15:09:03
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback