Kväller..

Var hemma från Blnge i kvart över 5 tiden. Sprang en vända på kupolen o kika lite men hittade nada =(
Hungrig vart jag me, så jag tog drive in på Mc och åkte bort till Willys på parkeringen och ställde mej och käkade. Sen handlade jag lite där innan jag åkte hemåt.
Väl hemma fick jag lite besök av Annica drack lite kaffe och snackade och satt och gäspade ha ha, när en började smittade de av sej och så höll vi på. Charlie försökte krypa upp i hennes knä flera ggr, och tyckte hennes hand smakade gott.

När hon åkt, tog jag och diskade sen ringde jag till min pappa i Östersund. Sa att jag funderar på att komma dit till veckan. Hänger ju bara på att nån kan sköta Ari åt mej, men jag tror till 99% att de är fixat. Han sa att jag var välkommen dit. Så nu börjar jag få lite resfeber och är lite nervös. Är ju trots allts ca 21 år sen jag sist träffade honom :S

Nu på kvällen sen jag tatt in Ari var jag förbi jobbet och solade i ca 20 min, skönt, hoppas jag får lite färg nu då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback