Dan före dopparedan...

Shit va trött jag är, tog en cider för en stund sen och jag kommer verkligen somna ovaggad ikväll....
Har vart me mamma en sväng te Mora på eftermiddagen, skulle se om jag hittade nya jeans och nån topp eller liknande. Men de är som vanligt i den kommunen, man åker alltid tomhänt därifrån.
Nä så nästa vecka nån dag efter jobbet får de bli en vända te Falun eller Borlänge få se om man hittar nå där istället.

Imorrn jobbar jag till 16:30 så efter de bär de av te mamma och fira lite jul, kan inte bli alltför sent, för jag ska upp och jobba på fredan oxå, men sen får jag två dagars ledigt iaf.

Jag och Fi hade tänkt och gå på bowlingen på fredan..

Önskar er alla läsare en riktigt God Jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback