Frajdäj

Idag har jag vart till Furudal på lite studie besök i jobb syftet. Gick bra och va kul och komma på ett annat ställe och få se lite nytt.

Har vart rejält trött idag och de har sina orsaker, för mina förbannade grannar hade fest inatt. På en torsdag! Jag trodde jag skulle bli vansinnig.. Ju längre mot småtimmarna klockan led, desto mer vreds stereon upp. Jag bankade och knackade i väggen men ingen reaktion.. Är så jävla trött på deras konstiga fester dom kan ha lite hur som helst och när som helst. Är bra sugen att när jag går upp en morgon när jag ska till jobbet, vrida på min stereo på hög volym och med en massa bas. Eller kanske en kväll, ta Charlie med mej och dra ut, och låta stereon stå på för fullt och på repeat och inte komma hem förens flera timmar senare... Ja hämnden är ljuv, för inatt var inte första gången dom höll mej vaken.

Ska snart bege mej till sängs för jag ska jobba även imorrn. Så hoppas jag på att dom håller sej lugna ovanpå så jag får en hel natts sömn....

Kommentarer
Postat av: Linda

Men fy fan vad drygt, tänker dom ingenting eller?

2009-08-24 @ 07:42:41
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback