Monday

Kastar in ett litet inlägg. Kollar på CSI, och de är reklam just nu.
Har jobbat idag, ganska jobbig dag på planeringen, kändes som jag skulle bli gråhårig av allt strul...

Efter jobbet var jag och handlade, sen hem, gick en sväng med Charlie, dammsög och lagade sen mat.
Sen åkte jag till S som hjälpte mej kolla på mitt slutsteg, som slutat funka(de till basarna) de visade sej att de är trasigt så nu är de bara att köpa ett nytt =( Har iaf hittat ett nytt som de var ett ganska bra pris på, men vet inte hur d e funkar till mina basar så jag har mejlat och frågat, så nu är de bara och hoppas på snabbt svar och att de är bra.

Sen efter jag tatt in Ari så gick jag och Charlie en långpromenad, samma som vi gick i fredas
=)

Nu ska jag fortsätta kolla teve!

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback