Lördag

Nu har jag jobbat klart för idag.
Dammsög av lite när jag kom hem sen gjorde jag lite mat, idag vart de korvstroganoff och makaroner, hade inget ris men de gick lika bra med makkisar.

Ska ta de lugnt ett tag sen ska jag upp och köra Ari senare.

Sitter och kollar på olympiatravet nu, och Oj vilken olycka de hade kunna blivit, L´Amiral Mauzun´s ryggstycke gick av alldeles innan bilen skulle släppa fältet. Han vräkte sej i galopp, och när ett ryggstycke går av så där så ska man absolut inte dra i tömmarna för då åker selen fram och vagnen närmare hästen vilket kan göra att hästen får panik och börjar slå.. Tack och lov så gick de bra, han galopperade i ca 2 varv innan han lugnade ner sej.
Vart i varje fall en svensk seger i Triton Sund =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback