Hmm =/

Då var skon på igen och nu hoppas jag den sitter där.
Var även förbi och hämtade min cykel där den stått sen nångång på sensommaren. Tyvärr var de väldans lite luft i båda däcken och jag åkte förbi Team Sportia som har 2 st slangar ute med olika munstycken, men inget av dom passade =S de var då de slog mej att de var ju lika förra våren när jag skulle pumpa den, då slutade de med att jag fick låna en pump av mamma.

När jag kom hem var Charlie jätte orolig, sprang fram och tebax och visade att han ville nå.. Så jag gick ut med han och de var i rättan tid, de rent ut sagt sprutade ur honom.. Hmmm.. Och nu när jag duschat och satt mej tillrätta i soffan för och kolla på Betty vart han orolig igen så de var bara och ut med honom igen, och samma visa igen. få se hur de går under kvällen, och allra helst under natten, kke inte blir många timmars sömn.. återstår att se. Han har inte ätit nå speciellt mot vad han brukar så jag vet inte vad de är för konstigt...


Kommentarer
Postat av: Linda

Det som skulle ha varit över för länge sedan. Vill inte skriva mer än så här.

2009-04-15 @ 08:57:19
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback