090428 Tisdag

Fullt upp som vanligt. Först jobbat. Sen hem, rastat Charlie, hängt tvätt och tvättat lite mer, ätit lite. Sen gjorde jag något som jag skulle gjort för länge sen... Ringde min hyresvärd och bad om pengarna för gräsklippningen sen förra året, har länge tänkt och ringa men har lixom inte blivit av. Men idag kom jag på de så på tisdag ska jag förbi henne efter jobbet och hämta dom. Är ju snart dax för en ny säsong med klippning.
 Sen har jag kollat upp lite mer slutsteg och nu har jag hittat ett jag vill ha+ att dom rekommenderade de till dom basarna jag har. Så lite senare ikväll ska jag lägga in en  beställning på dom, och har jag tur dyker dom upp i början p ånästa vecka så jag kan koppla in de och fortsätta ha mitt rullande disco :D

Har även kört Ari en sväng på skogen, pigg och glad tog i som bara den fast jag inte begärde så mycket av han idag.

Imorrn på dan drar jag till falun en vända, tänkte shoppa lite, är först och främst ute efter ett par nya jeans, men ska även kolla om jag hittar lite annat oxå.

Nä nu ska jag fortsätta kolla på Ugly Betty.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback