Whats happening??

Körde Ari på dan, idag var han så där enormt bekväm och lat igen...
Var förbi mammsen efter stallet och fick lite mat och så klippte hon topparna lite på mej.

Har nyss jagat en trotsig hund här hemma, var ut och rökte och han följde med ut. Då kom de en och gick på vägen och han sprang dit, vägrade lyssna på mej när jag ropade. Till slut sprang han ner på gården igen och bestämde sej för att leka, varje gång jag närmade mej honom sprang han undan, jag jagade och han sprang.. till slut sprang han nerför slänten bakom huset coh innan jag fick tag i han höll jag på att bli galen, inget koppel eller halsband med mej heller. Så med en trotsig hund som lägger sej hela tiden fick jag i princip släpa upp honom... gissa om jag är glad just nu.. näää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback