Thanx

Tack alla gulliga, för alla gratulations sms och mms idag. De har plingat i mobben sen strax efter 7 imorse... Först ut var syster att gratulera, följt av Fi och Lena...Senare Fi´s kusse Peter, Christina från mitt gamla jobb, moster Lena, Åsa och Maria..Nu på eftermiddagen ringde min kusse Thomas och grattade från honom hans mamma(min moster Siw) och hans brorsa Daniel(min andra kusse).
Var förbi mammsen när jag slutat och fick lite fika och paket. Fick en söt Miranda kylskåpsmagnet nalle av syrran och ett jätte stort paket som innehöll en dammsugare av mamma och syster.. Jihaaaa nu kan jag städa bra igen utan att allt faller sönder. Hemma igen öppnade jag brevet som min far skickat och de innehöll tusen kronor.. Så nu ska investeras i en ny digital kamera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback