Skit oxå!

Ja halva kvällen har spenderats åt att sitta i telefon kö till Telia. När de äntligen var min tur, vart jag på nåt jävla sätt bortkopplad.. men tack för de!!!
Gick över till grannarna ovanpå och frågade om deras bredband/digitalteve genom Telia eller i detta fall FELIA funka, dom hade haft lite knas dom oxå. Jag berättade om mitt problem och va dom på telia sagt igår när jag ringde. Då ringde dom upp och ställde sej i kö och när dom väl kom fram sa dom typ samma sak som till mej. Grannen följde med mej ner och hjälpte mej kolla modem och kablar och annat.. gick sisådär.. Han tyckte till slut att jag skulle vänta tills imon, när jag får låna modemet av Krister och ha testat de. Han tyckte även att jag skulle köpa en längre nätverkskabel så jag kan koppla in modemet på 1:a jacket som telia verkligen tycker. Jag själv tror inte att problemet ligger hos mej utan någonstans utanför i nån ledning. För under de senaste 5 dygnen har dom fått in en massa samtal från folk i R-viks trakten att dom har störningar i bredband och digital teven....
Använder just nu de gamla modemet, funkar inte heller vidare bra, blir utkopplad lite då och då...

Nä kan juh lova att när bindningstiden gått ut från telia, då tänker då jag säga upp och byta både bredband och digitalteve, för de här är inte första gången de strular!!!

Tack och godnatt!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Syster

egentligen skulle det behövas skrivas till telia om vilken dålig service/bemötande de har! När fler hushåll haft problem med detta i Rättviksområdet å ni ändå får detta bemötande tycker jag är konstigt! Näe man skulle bojkotta Telia helt! Tur att jag inte har telia,varken till bredband eller tv!

2008-09-03 @ 07:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback