Meeen

Jaha ännu en fredag kväll då man vart förvånad... Hade fått mess när jag kom ur duschen vid 19 tiden.. och de av samma som jag skrivit om förut... Ja va kan man säja.. Har även fått fler mess nu senare på kvällen. Han vill ut i Falun imon och då skrev jag att jag oxå funderat på att dit, så vi får väll se imorrn hur de blir..Om vi tar sällskap dit eller.. Har jag ingen skjts så kan jag ju iaf inte åka...

Har träffat Fi en sväng nu på kvällen. Peter hade kommit till henne lite tidigare, dom gjorde inge speciellt, så jag svängde förbi efter jag vart och tagit in Ari. Åkte hem strax efter 21 tiden. Tänkte kolla på en film på 3:an men varken den eller 5:ans kanal funkar ikväll...

Ska snart gå och lägga mej. Ska bli skönt med en sovmorgon imorrn efter jag släppt ut Ari.

Natti natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback