Måndag 1:a september

Nu funkar internet och digiteve skapligt.. Igår kväll när jag kom hem dog allt.. så jag kunde inte se nån teve igår kväll och inte uppdaterna min blogg...
Har setat i tele nyss med Telia och som vanligt ser dom inge fel.... Men nu så har jag lite kontakt+ nån kanal på teven funkar dessvärre inte.. bara och hålla en tumme att allt blir som vanligt...

Har jobbat idag, har gått bra. Men jag har funderat hur de har gått för Lena, strax innan 7 imorse fick jag mess att värkarna hade satt igång.. men på dan ringde hennes svärmor hem, då hade dom avtagit.. och nyss när jag messade hade dom kommit tillbaka lite starkare än sist, så de är bara och vänta och se när den lille bebben vill komma till världen =)

Ska strax ut och klippa lite gräs tänkte jag.

Lördagen var skoj, iaf till en början, jag och några från jobbet hade bokat bowling bara klockan 22. Sen klev vi in till "nattklubben" där Brolle spelade, mkt folk var de. Träffade Fi där så vi partade på. Hon hade vart på 60 års kalas innan... Vart en tidig kväll hon gick hem strax efter 12 och jag runt halv 1. Fick reda på en sak så då kände jag att jag inte hade nån större lust att vara kvar...

Nä dax att kapa gräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback