Goder morgon!

Idag har jag inte blivit väckt av nån mobiltele som ringt och berättat att min häst var lös igen.. tack o lov. Idag har jag fått mej en sovmorgon =) Fast var lite spänd imorse sen jag släppt ut honom att han skulle smita igen...
Vad skönt att vakna en söndag och vara pigg och må bra, inte va bakis elelr ha ångest över något. Verkligen skönt med en vit helj. Även nästa blir vit då jag jobbar hela heljen.. Men Heljen därpå, då jäklar, då blir de 30 års kalas hos Linda minsann... Frågan är bara hur jag ska komma dit och hem och vem som kan ta in Ari på kvällen och även någon som kan åka hit under kvällen och rasta Charlie. Men förhoppningsvis ska nog allt lösa sej!




Kommentarer
Postat av: Linda

Njaaa sovit sådär..

2008-09-14 @ 11:01:06
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaja du, jag låg ju i sängen och kollade men ja hörde inte riktigt så jag gick ut i soffan till slut och då kunde ju jag gluffsa också, gick och la mig före 1 iaf men somna närmare 2=/

2008-09-14 @ 11:05:52
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback