Fredag

Idag fyller min moster Lena år, Grattis =)


Har inte hunnit blogga nå tidigare idag, först har jag jobbat, sen tog jag ut en timmes komp. Direkt när jag lutat var jag hem och rastade Charlie för att sen åka och hämta Fi och vidare till Mora.
Skulle dit och kika efter present till Linda. Och även hitta nåt nytt att ha på mej oxå.. Hade en sjujäkla tur för jag hittade en present åt henne. Och även hittade jag en blus/top liknande sak i glansigt material =) skit bra!! Hittade även en stickad bolero i längre modell som jag ska ha imorgon. Ska bli så jädra skoj att gå på lite partaj, sen ska vi vidare in på Harry´s..

Nu ska jag softa och ta de lugnt så man är någorlunda pigg och utvilad imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback