Ett så underbart och fint sms....

Måste dela med mej av ett sms jag fick igår kväll, jag vart så rörd och de värmde nå oerhört...

Hej, jag vill bara säga, tack för att du finns och är min vän. Jag och Fredrik pratade i telefon nu på kvällen om vänner och du är den som finns där för mig vad det än gäller och jag borde uppskatta dig mer. Jag är stolt att ha dig som vän och kommer alltid att finnas där för dig. Älskar dig, puss & kram

Det var av Linda jag fick det av




Jag blir lika rörd varenda gång jag läser det, för jag tycker de är så fint =)










Kommentarer
Postat av: Linda

Taaaaaaack haha men man måste uppskatta sina vänner=)

2008-09-10 @ 21:04:53
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback