Onsdag

Oj de slog mej precis att jag inte hämtat posten ännu. Får ta och göra de så jag kan bläddra igenom Rättviksnytt.
Har jobbat som vanligt idag. Nyss käkat lite, idag vart de stuvade makaroner och bacon. Vart lite makkisar övre som Charlie ska få.
Hade tänkt och köra Ari idag men väntar tills imon istället.
Nu ska jag börja med att hämta post, rasta Charlie och ge han mat och diska...Sen får vi se om jag slänger fötterna i soffan en stund. Och kke senare motionsrunda med Tommy..
Ikväll börjar Bonde söker fru, som jag inte vill missa...

Kommentarer
Postat av: lLenal

Det programmet måste jag titta på oxå,är ju så kul:)

Ha en trevlig kväll, kram lena.

2008-10-08 @ 19:11:47
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback