Jasså...

Blir ingen motions runda ikväll, för min teve är viktigare :D Snart börjar Betty, följt av Husfruarna, sen blir de en aning sent och gå tycker jag..Men T skulle kika förbi en sväng, fast jag varna honom att jag är nog inte så social och trevlig men han sa då att de inte gjorde nåt..

Har fixat lite skyltar ute på gården nu så att man ska kunna se hur man ska parkera, vissa har väääääääääldigt svårt för de... Så tydligen måste de upp nåt så dom ska fatta...

Imon kommer Lena och Emilia till jobbet och hälsar på. Då ska hon få paketen vi köpt. Sen ska vi svulla smörgåstårta, har fått pengar av en "brukare" så vi har beställt en till imon...Tajmade in de så bra så Lena oxå skulle få vara med om de goda, hon som är hemma och är mammaledig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback