Skit, skit bara masssa skit!

Crap på teven, inte ens Idol va nå bra ikväll, bara en massa gospel skit. Nej tack de är inge för mej!

Var på bolaget idag, köpte en flaska glögg för jag har vart så sugen på de i några dar. Så följde de med några cider hem oxå, så nu har jag druckit lite glögg och nu sitter jag här med en cider.

Imorgon drar jag iväg, åker till Blnge och julhandlar lite, tänkte för första gången vara lite smart och vara ute i lite god tid. Ska möta upp syster där, hon tar bussen från Falun. Få se hur länge vi ksa knalla runt innan vi är nöjda. Har iaf bestämt att de första vi gör när vi kommer är att äta, så har vi de ur världen... =)

Jaha och hur ska man fördriva denna fredag kväll nu då..?! Tips kke?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback