Onsdag

Igår kväll när jag gick och la mej var de - 10 grader ute, imorse när jag var upp och tog ut Ari hade de sjunkit så de var bara -2. Nu är de på 0 grader..Konstiga temperatur förändringar måste jag säga.

Är ledig idag, sen är de bara två arbetsdar kvar denna vecka, skulle egentligen vart tre, men jag har tagit mej en semester dag på lördan =)
Idag ska jag köra Ari, sen på em ska jag ha X:ets dotter med mej en stund i stallet. Har nyss dammsugit av lite, gjorde de innan morgonkaffet var klart, så nu är de gjort för idag oxå. Ska snart ut med Charlie och kolla om de kommit någon post, väntar paket från Hööks. Har beställt 2 st nya BoT, dom hade 20% rabatt på de mesta i sitt sortimentet, så då passade jag på att beställa, eftersom alla mina andra BoT saker vart stulna i våras =(

Sen kommer
Linda ringa en sväng, vi måste uppdatera varann lite om vad som hänt. Var ett tag sen vi prata sist. Har lixom "gått" om varann nu sen hon har börjat jobba igen efter mammaledigheten.

Nä nu är de dax för påfyllning i kaffe muggen. See you later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback