Lördag

Sitter på jobbet, har en liten lucka och vet inte vad jag ska göra..
Gick iaf bra att både åka till och från Blnge igår. Men där var de kallt och blåsigt som satan. Var hemma i Rättvik igen i 22:45 tiden. Gick med Charlie sen tog en värmande dusch. Sen fick jag tele samtal, så jag låg i sängen och vi pratade i nästan en timme, innan jag tyvärr var tvungen att sova. Hade gärna pratat längre, för han har så mysig röst och härligt skratt och en sån skön dialekt ;) Somnade nästan direkt efter samtalet. Skönt för annars när jag jobbat kväll måste jag alltid varva ner i nån timme, men detta funkade ju nästan bättre att få prata me nån =)

Imorrn är jag ledig, då har jag tänkt att köra Ari en vända och testa han med nya pjucksen.
Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, har inte så mkt pengar heller så här dagarna före lön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback