Good kväller

Nu har jag kikat på de jag brukar se på teve på onsdagarna. Har nyss vart ner på ängen och lekt lite i snön med Charlie. Han är högt och lågt just nu, sitter jag i soffan då ska han helst sitta med där, ligger jag i sängen, ja då ska han även helst ligga i sängen han me. Har jag en filt elelr täcke på mej, då drar han av mej de.. Uppmärksamhet antar jag...

Fick en trevlig överraskning med posten idag, de var i Maj som jag var med och svarade på några frågor genom STC(Svenska Travsportens Centralförbund) som tack för hjälpen skulle man få en Harry Boy till en V75 omgång.. Detta har jag glömt bort, men idag i postlådan låg ett brev med en bong i.. Nu hoppas jag att jag har lite tur med mej på lördag och vinner en liten slant, de skulle juh inte sitta helt fel
;)

Nu ska jag strax ta och lägga mej. Så vi på Kvarngattu säjer Najtiiiiii

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh hoppas du vinner=)

2008-11-19 @ 23:06:20
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Vad roligt!

Mindre kul med armbågen. Jag hade nåt liknande för ett par månader sen då jag började jobba igen efter sem. Jag hade så ont i hela min vänsterarm att jag trodde jag skulle DÖ. Länge dessutom. Jag har bara dåliga erfarenheter av vårdcentraler så jag åt mina pronaxen i en vecka och efter det blev det faktiskt bra. Jag självdiagnosticerade (haha) och antog att det var en inflammation. Pga att jag har laptop på jobbet vilken jag förmodligen suttit "fel" vid. Hoppas du blir bra snart!

2008-11-19 @ 23:34:12
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback