Torsdag

Hann inte skriva nåt igår. Jobba på dan sen på eftermiddagen var jag upp till Sofie i stallet, satt och snacka och drack kaffe och solade oss lite. Vi fodrade kväll och åkte några stallar ner på stallbacken och vart bjudna på kaffe av killarna som var med oss ut i lördas. Sen var vi ap hungriga så vi åkte och smälde i oss lite mat, jag tog en kebab tallrik och Fi en sallad. Sen bar de av hem, klippte av dom sista 2 gräsmattorna så då hade jag nå att göra i 1½ timme, var så långt nu så de var sv¨år klippt. Efter de var de dax att ta hand om tvätten, sen upp och ta in Ari för dagen. Sen var de teve och en dusch som gällde innan jag stupade i säng.
Idag sitter jag på planeringen och imon är de xtra jobb.
Få se om jag ska och kolla/köpa en grej på söndan eller måndan...=)
Nä nu ska jag jobba lite.
Bye!


Kommentarer
Postat av: Syster

Jobba inte allt för mycket nu så du tar ut dig på arbetet! ;-)

2008-05-29 @ 07:34:08
Postat av: Anonym

Nä då syster jag lovar.. =D

2008-05-29 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback