Todeloo

Oj jag har fått ganska mycket gjort efter jobbet. Fast jag var ju så klart förbi Sofie i stallet en sväng oxå, tillbringade några timmar där innan jag tog mej i kragen och åkte hem. Fick spana lite oxå ;)
Väl hemma dammsög jag av lite. Sen tog jag och satte på solfilm på sidoframrutorna igen, vart jätte bra på den ena sidan men den andra måste jag byta på, fast filmen tog slut så jag måste inhandla ny först, så de får duga så länge...Sen så dammsög jag och torkade i bilen oxå. Shit va man kan skita ner av att bara sitta och åka runt, var en hel massa med damm och grus. Blir väl snart lika igen men känns då fräscht nu iaf. Vart lite förvånad när jag var ute och höll på, för helt plötsligt kom de en bil in på gården och stanna, då var de X:et...

Snart dax för sängen för min del. V75 här imorgon så de blir och jobba på travet då. Som tur e får jag iaf sovmorgon =) Känner av min onda fot igen som jag gjorde illa förra veckan så de kke är lika bra att krypa till sängs nu så hela jag får vila..

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback