Hejje Hallå

*Pust*
Har precis käkat lite, vart en bakad potatis med skagen röra på. Har vart och hämtat hö efter jobbet. Ska väl bege mej upp till stallet snart för att ta in Ari innan Desperate House Wifes börjar kl 21. Sen efter de orkar jag nog inte vara uppe så mycket längre för jag är helt slut. Denna vecka blir tuff, fick en xtra tur på fredan, så jag är bara ledig från mitt ordinarie jobb på lördan och då ska jag jobba på V75 som går här på Rättvik. Men som tur är börjar ju de på dan så jag får iaf en sovmorgon denna vecka. Efter denna helj blir jag ledig tre på raken och de känns bra.
Imon efter jobbet måste jag försöka klippa klart resten av gräset oxå. Tänk aldrig en lugn stund =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback