Go kväll i stugan

Körde Ari på dan, idag fick vi sällskap av 2006 års elitlopps vinnare.. Ha ha ja lilla elitloppet, Löndalas Vilde Bill och Evelina. Jag kom så precis till stallet när hon skulle köra ut så hon väntade tills jag hade selat så fick vi sällskap. På bortåt vägen tog Ari de riktigt lugnt och väntade på sin lilla russ kompis, men på hemvägen var han desto piggare och ville gärna springa på, fick släppa av honom emellanåt, men sakta in lite då och då så Bill hann komma ikapp.


Nu e jag riiiktigt trött, trött så de svider  ögona. fast mycket kan nog bero på denna värme. Har juh vart så varmt idag så man kan ju tro att de är riktig sommar. Men nu ska vi inte gnälla. Är bara rädd att all sol kommer nu och inget senare när de ska va sommar..
Har vart me Sofie hela eftermiddagen och kvällen. Setat en stund i stallet på banan, sen åkte vi ner på bolaget inför morgondagen. Sen åkte vi hem till Fi och satt i flera timmar på hennes balkong drack kaffe, rökte och pratade om allt men oxå en massa gamla minnen så vi tok skrattade =D
Sen vart vi super hungriga så vi gick till Pizzerian somm ligger granne me hene och åt. Efter de var vi upp till banan och tog in hennes nyplanterade blommor och åkte över och tog in Ari. Sen tog vi nån vända på byn och spanade...
Nu är de snart dax för mej att lägga huvet på kudden och sova så jag orkar med morgon dagen, först med jobb och senare lite cider och öl.

Trevlig Pingst!
Puss och Kjaam
//M

image210

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad ska du ut på för roligt imorn då? Fan jag har helt missat att det är pingst imorn hahahaha.
God natt & Kram

2008-05-09 @ 23:25:49
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback