*Gaah*

Usch va jag är less på denna snö nu, nu måste de fan sluta snart, annars är de väl risk att man blir insnöad...
Har mestadels fördrivit tiden hemma efter jobbet. Och i 18 tiden åkte jag till stallet för jag misstänkte att jag hade en frysen häst i hagen. Höll på och fixade lite där sen. Fick lös stoppet i avloppsbrunnen som vart ett par dar och idag äntligen fick jag bort den, så nu slipper de bli översvämning när vi duschar hästarna.. Sen fixa jag upp en sorts box gardin för Ari är så irriterad på sin nya box kompis, när han står och äter och hon är inne så står han bara och sparkar och grinar upp sej.
Har precis kollat på CSi som de blir fortsättning på i Svt 1 kl 22 i Brottskod Försvunnen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback