Fredag

Åh fyy fan vilken jävla skit dag rent ut sagt!! De började redan imorse när jag gick upp och fick se min ömmande blåa fot..
Skrev nog aldrig igår att jag gjorde illa mej i stallet, de var när jag skulle ut och rida och hade satt ena foten i stigbygeln, som Ari gjorde nåt tok ryck och jag satt fast med ena foten och den andra på marken. Han sprang iväg och jag gjorde illa mej i höger fot, vet inte om jag stukade den eller vad jag gjorde. Men iaf när jag red gjorde de svin ont och jag tänkte att nu har jag brutit nåt. Jobbade på som vanligt på kvällen och visst var jag öm och så men de gick bra. Men imorse, då är foten helt uppsvälld, kan knappt stödja och dessutom blå lila..=(
Bättre vart de ju inte på jobbet, en massa stress och skit. Chefen tyckte att jag skulle åka och kolla upp min fot, så inget är brytet eller så. Och jag har prövat ringt Vc hela dan men aldri kommit fram, så till slut åkte jag dit istället. Möttes av en sköterska som fråga va jag gjort och vad de var för fel, när jag förklarat allt och han gjort en anteckning sa han bara: Vi har tyvärr ingen tid eller möjlighet att kolla detta idag. Antingen kan du åka på Apoteket köpa dej Pronaxen och åka hem och linda foten, annars åker du till Mora på Akuten, men där kan du ju bli sittande hela natten. Fast de bästa är ju att kolla upp vad de är för fel..
Jaha vad gör man??!! Jo ingenting, så här sitter jag me en jätte stor och svullen fot som värker och haltar runt som halta Lotta...Kul.. NOT!
Är ju ingen större ide´ att åka på akuten heller. Så jag får väl avvakta tills nästa vecka få se hur de är då....
Tur jag jobbar kort dag imon och ledig på söndan.
Fi och Peter ska bowla ikväll, så jag följer nog med dit och kollar lite. Imon ska vi ut få se vart de bär av...
Nä nu ska jag vila en sväng innan jag ska duscha..






Kommentarer
Postat av: Sandrah

Fy fan, vilken otur. Och kul att bli bemött så på VC då! Nötter... Hoppas verkligen inte att det är allvarligt, men om du inte blir bättre så borde du nog åka upp under helgen ändå .....

2008-05-23 @ 21:52:37
Postat av: Linda

men shit det lät inge skönt

2008-05-24 @ 00:11:51
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback