Yes yes..=D

Rätt låt vann... tycker iaf jag!  Men det var  många som jag tyckte var jätte bra i år.
Kvällen har spenderats framför teven med melodifestivalen och till sällskap har jag haft Daniel öl och tacos ;) gott och mysigt.
Spännande värre i melodifestivalen, men var en super bra låt som vann, hoppas även att de går lika bra för den i  finalen sen...

Har vrickat eller rent av stukat foten i en trappa idag när jag jobbade har skit ont och jätte svårt att stödja på den, hoppas verkligen de går över fort..är svullen och imon lär jag väl va alldeles blå..=(

Åke tog hem min nya Quick Hitch sele från Gävle igår, nu väntar jag bara att min nya QH speedcart ska kunna lifta hem med ngn oxå snart, så jag kan börja använda nya grejerna.. =) men jag kan juh alltid börja me att smörja upp nya selen så att den är mjuk och fin tills den ska användas..

BTW Speedy är sur och hoppar runt och stökar och bråkar i buren han vart tydligen sur för att Upp och Hoppa med Frida och Headline fick så dåligt med poäng.. HAHAHAHA =D

Är du nöjd över vinnar låten eller hade du hellre sett att ngn annan vann???

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaa för fan det var en trevlig kväll men jag åt så mycket att jag mår illa nu. Ska lägga mig och kolla på tv. Kramis & natti

2008-03-15 @ 23:01:54
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Sandrah

Ja rätt låt vann! Iaf den som bäst kan representera Sverige.Fast jag gillade Nordman skarpt..... de hade gärna fått vinna också haha.

2008-03-16 @ 23:01:18
Postat av: Sandrah

Hehe, roligt att han är pigg och glad! Det bådar gott inför kommande provlopp :)

2008-03-17 @ 20:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback