Måndag

Orka och hann aldri blogga nå igår. Daniel åkte hem på eftermiddagen och jag åkte upp till stallet och tillbringade några timmar där med att pyssla med Ari sen och smörja nya selen, orkade aldri smörja allt utan huvudlaget och tömmarna vart kvar.
Idag har jag först jobbat på dan, sen var jag förbi mammsen och käkade lite, sen klippte hon topparna på mej. Sen bar de av upp till stallet igen, tog en ganska lång ridtur med Ari som var jätte pigg och glad. sen fortsatte jag smörja på ny selen.
Nu känner jag mej helt färdig och skulle helst av allt lägga mej och sova, men vill juh se CSI...

Imon är de planeringsdag med jobbet på Gyllene Hornet i Tällberg, börjar kl 8 och slutar kl 16. Kul att göra ngt annat, men finns en stooor risk för en massa gnäll av vissa av mina arbetskompisar som kan gnälla på allt som inte passar dom.

Nää tror att jag kryper ner i sängen och börjar kolla på teve där, få se om jag lyckas hålla mej vaken...
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Nej du, det är inte provlopp i sikte verkligen inte. Låååångt dit. Jag hade eg. tänkt mig att blodblistra en av mina för han har lite skrangliga bakknän. Bara för att underhålla. Men jag vågar inte! Han är nämligen en SKRÄCK att ha med sig till folk. När vi gjorde böjprov försökte han döda vetten och ska nån SPRUTA i knät ja då måste han nog vaara medvetslös först. Han fick dubbla doser sist och blev ändå jobbig....och att spruta utan lugnande....ja det är nog inte ens idé att åka iväg och försöka....*suck*

2008-03-18 @ 15:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback