Hallilådär ditt blåbär

Tisdag, och jag är heeeeeeeelt slut! 5:e dagen på raken jag jobbar nu..*Pust*
Men imon blir de äntligen lite ledigt, dock bara en dag. Och då ska jag tvätta, köra Ari + säkert en massa annat!

Igår eftermiddag körde jag faktiskt Ari, han var helt vild och galen, fast de gick bra. Daniel kom upp så jag fick tillbaka min plånka. Vi fixade mat och kollade på teve, spännande fortsättning på CSI som haft uppehåll i ett tag. Sen somna vi av ganska fort när de var slut...

Nu ska ja jobba vidare. Tingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha, ja men hallå där! 5:e dagen i rad som du jobbar? Vissa av oss stackars själar har ju 5-dagars arbetsvecka jämt hahah! Kunde inte låta bli att fnissa när jag läst det ;-) Jag jobbar iof inte typ 8-17 varje dag utan har det ganska bra så jag klagar inte äändå:)

2008-03-12 @ 14:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback