Go kväll i stugan

Inta hunnit och skriva ngt idag. Har jobbat hela dagen, sen var de bara att hem och duscha och fixa iordning sej och dra vidare till Lerdalshöjden. Har vart års möte med kommunal(ja jag är inte så intresserad, men gratis mat är juh aldri fel:P) själva mötet höll på i ca en timme, sen vart de mat.. vart lite besviken, vara Tapas, aldrig ätit de förut och enligt mina smaklökar var de ingen större hit! Men de var iaf gott bröd till med en massa ostar och lite korv pålägg, så jag åt mej iaf mätt på de. Men nu har jag iaf smakat på tapas oxå....

Ska nog lägga mej tidigt idag, har nya numret av Trav ronden och kolla igenom+ årets nya Börjes(häst saker) katalog. tror inte att de är så mkt bra på teve ikväll heller...

Imon jobbar jag och på kvällen kommer Daniel hit =) 

Sleep tajt  nu och händerna på täcket..;) hihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback