G´day

Hemma en stund nu från jobbet. Ska tillbaka till kl 16..=(
Ska käka lite om en stund, sen tror jag att de blir och vila lite. Hade fruktansvärt svårt att somna inatt, vet inte varför. Och inte blir de bättre av att man vet att man ska upp tidigt heller. Hoppas iaf att jag kan sova bättre inatt.
Missar melodifestivalen även ikväll, känns så tråkigt, men men är väl så. Huvudsaken är att jag iaf får se finalen nästa lördag.

Det har snöat lite här inatt, men nu på morgonen regnade de, tänk om vädret ändå kunde bestämma sej hur de ska va... Jag vill iaf ha vår nu och sol massor av sol.

Tjippen!!

Kommentarer
Postat av: Lina-Designar din blogg för ett superpris!

Svar: Ah, okej, :). Naej, tar det nog bara lugnt tror jag, ^^. Måste plugga en hel del också, :/.

2008-03-08 @ 10:22:40
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: Lina-Designar din blogg för ett superpris!

nee, haha inte direkt, x). Hoppas du får en skön dag!

2008-03-08 @ 10:28:24
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback