Äntligen

Nu funkar min blogg igen...

Här kommer en liten Update...:

Fredag:
Jobbat, gått bra men seegt.. På kvällen kom Daniel, vi käkade, kollade på teve och tog ngn öl. La oss tidigt, jag var super trött och så skulle jag juh jopbba på lördan.
Ari mkt bättre i sina bakben efter Lymfangiten.

Lördag:
Jobbat delad tur. På dagen i min lucka åkte jag och Daniel en snabbis till Falun först där han skulle lämna ngt till sin syster, sen vidare mot Blnge och kupolen, jag skulle in på Skohuset och kolla/köpa ett par nya gympa dojjor, hitta dom diretkt och dom passade super bra(brukar ha svårt att hitta skor som passar bra)
Innan vi åkte tillbax till Rättvik svängde vi förbi Burger King och köka. Hemma iRvik igen i 15 tiden, en snabb dusch sen vidare till jobbet. Daniel va hemma, spela bingolotto =D och drack lite öl. Va lugnt på jobbet jag och Bjitta jobbade tillsammans hela kvällen och hjälptes åt. När jag kom hem från jobbet höll Daniel på att fixa Toast som vi skulle käka, tog en öl och drack två cider, sen vart jag sten trött, ganska tidig kväll då oxå.
Ari ser ut som vanligt i sina ben =) men fortsätter att smörja och tvätta.

Söndag:
Sovmorgon efter utsläpp av Ari.. vakna ca halv 11, satte på kaffe gick och la mej i sängen igen drack kaffe där, sen ringer jobbet och frågar om jag kan jobba i 3 timmar.. Kvalificerat, självklart, pengar kan man juh aldri få för mkt av eller...???
Daniel va kvar hemma och jag var hemma igen strax efter halv 2. Fixade käk och en vilostund på maten.
Sen i 15:30 tiden åkte Daniel hemåt. Jag snacka lite me syster i tele och fixat lite me datorn, sen var de dax att åka upp och mocka och pyssla om Ari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback