Tisdag

Somnade av lite efter jobbet, att man ska vara så trött jämt då...
Har iaf tatt en dusch nu ska snart upp och ta in Ari, sen vet jag inte vad som händer om jag och Fi ska ut, är juh tisdagskul. Eller så blir vi nyktra och bara är ute och kikar lite, vi får se....

Idag har jag gjort nå som jag aldrig, aldrig trodde att jag skulle göra.. jag har köpt mej ett par "Foppa" tofflor, dock inte äkta men kopia då. Har alltid tyckt att dom vart så fula och alla springer juh omkring med sånna. Men idag köpte jag ett par ljusblåa, är ett ställe som brukar vara i R-vik över somrarna och sälja kläder och lite annat billigt, så då slog jag till, alltid kommer dom till nån användning =D köpte till och med till ett sko smycke, en liten Ior (Puh´s åsnekompis) ;)



Lilla söta Alvin ville vara med på bild ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback