Oj oj oj..

Nu fick jag minsann lite att tänka på...
Som jag skrev förra veckan så kommer jag att få hit antingen Benjamin eller hans yngre syskon på onsdag, har ännu inte avslöjat va de är här(de får ni reda på sen). Har juh ställt in mej på att de skulle bli Benji, men nyss ringde Petra från Idre och fråga om jag hellre ville ha ett syskon som är yngre?! Benji blir 9 månader nu i juli och den andra 5 månader. Är kke lättare om man tar den yngre. Frågade även vad Petra tyckte var bäst och hon sa juh att den yngre va nästan lättare os.v. Så nu sitter jag här och funderar och funderar... Ska höra av mej till henne imorgon när jag har bestämt mej. Men tar jag den yngre då kommer han inte föräns på torsdag när hon är på väg hem från Sthlm. Men en dag till kan jag ju vänta, för när man väntar på nå gott så...=)


Kommentarer
Postat av: Syster

den som väntar på något gott...väntar alltid för länge...;-)

2008-06-30 @ 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback