Midsommar dagen

Ja idag kan man snacka om at jag är seg.. Känns bättre nu, Så nu sitter jag och funderar om jag ska ut ikväll oxå. Men vet inte om någon mer ska ut så... vi får väl se hur de blir..

Gårdagen vart då iaf lyckad. Jag och syster grillade lite. Sen kom Patrik och Stoffe hit. Så vi satt och snapsade och drack och hade rikr´tigt skoj. Senare dök även Linda och Freddan upp en sväng, men dom skulle vidare på en annan fest, men sen kom dom tebax igen :P
 Tyvärr så följde syster aldrig med på parken, för John Blund kom tidigt till henne :D
Men de var då mycket folk på parken denna gång förra året va de knappt nå folk alls där..

Syster stack hem till Falun idag. Jag har mest segat  hela dan men känner mej som sagt betydligt piggare nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback