Hemma

Nu är vi tillbaka efter lilla trippen till Falun. Krister följde med som sällskap så slapp jag åka själv eftersom Fi är i Bollnäs på Peters student idag. De vart inge köp av de som jag skulle köpa, men kommer kke att bli nästa vecka, så jag avslöjar inget än.......
På vägen hem, börja bilen låta konstigt och skrapa, och de visade sej att bromsbeläggen bak är slut, så på ena sidan är de typ metall mot metall, så på hemvägen gällde de att inte broms, utan låta bilen motorbromsa eller bromsa med handbromsen. Men har fixat så min nya granne ska hjälpa mej att byta dom på fredag, så jag får ta de lugnt med bromsandet och kke försöka cykla så mkt som möjligt tills de är fixat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback