Hå och hej..

Då var denna dag till ända då. Jobbade till halv 2. Sen var jag förbi mammsen så klippte hon topparna på mej. Sen hem och tog de lugnt ett par timmar innan jag fick rycket att klippa gräset igen, sagt och gjort klippte av alla mattorna på ca 2 timmar. Sen bar de av upp till stallet för att köra Ari. J kom så precis och skulle oxå köra så idag fick vi sällskap me en av Sveriges snabbaste Russ, Varette. Kul med sällskap, tror både Ari och Varre tyckte de oxå. Väldans torrt på skogen, dammade som bara den.

Känns skönt att vara ledig imon, nu har jag ju gjort ifrån mej allt idag så. Fast jag ska nog hjälpa Krister och sätta solfilm på hans bil imon.

Såg föresten spanet när jag var till mammsen idag, han var ute me hundarna så vi hejja på varann ;)

Tror de blir sängen strax, känner mej ganska mör och sliten efter 7 dagars jobb, inte en enda dag ledigt veckan som varit... 

Ha en riktigt god natt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback